Generasi Parameswara

Mata pena lebih tajam daripada Pedang..............

Thursday, December 25, 2008

Pemuda Islam sahut seruan jihad - Malaysiakini

TG KUDIN


Kumpulan Shabaab Al Mujahidin Somalia bersiap-sedia

Pemuda seperti inilah yang sepatutnya dicontohi oleh pemuda Islam khususnya pemuda Melayu di Malaysia yang berani bangkit mempertaruhkan segala-galanya hatta nyawa mereka sekalipun demi mempertahankan kesucian Islam daripada dinodai oleh Amerika Laknatullah.

Bukannya leka dengan Mawi, Sehati Berdansa, Jom Heboh dan merempit sedangkan pada masa yang sama Islam diinjak, diperlekehkan, diserang dari pelbagai sudut, syariatnya dirobek-robek bagai dikerumuni serigala ganas dan pemuda Melayu Islam Malaysia hanya memandang saja dan cuma sesekali mencabut keris di khalayak ramai.

Sedarlah wahai para pemuda masa depan umat ini berada di dalam tangan kamu, kamu yang bakal mencorakkan kegemilangan atau kehancuran umat ini, mari kita bersama berganding bahu bergerak maju ke hadapan dengan matlmat jitu menuju kepada keredaan Allah.

Mari kita berusaha bersungguh-sungguh menegakkan syariat Allah di Malaysia ini agar segala kemaksiatan dan kebinatangan yang berlaku di depan mata kita kini dapat dibersihkan. Seterusnya kesejahteraan hidup, kebahgiaan hidup dan keharmonian rakyat berbilang kaum di dalam negara ini dapat dipertahankan.