Generasi Parameswara

Mata pena lebih tajam daripada Pedang..............

Tuesday, July 28, 2009

Umno ugut GMI - Malaysiakini


Mendiang Teoh Beng Hock diusung untuk dikebumikan.


TG KUDIN

Riak Umno mutakhir ini yang berselindung di sebalik NGO Melayu kononnya berjuang bagi mempertahankan ISA amat jijik sekali.

Terbaru mereka mengumumkan akan berkumpul dan berarak pada hari dan waktu yang sama dengan GMI yang akan berarak menyerahkan memorandum bantahan rakyat terhadap akta zalim ISA kepada Yang Dipertuan Agong pada hari sabtu ini.

Sebelum ini, mereka memberi amaran dengan mempergunakan Persatuan Silat Lincah bagi menakut-nakutkan orang-ramai yang ingin menyatakan bantahan kelak.

Sayang sekali Persatuan Silat akhir zaman ini sudah tidak dapat membezakan antara yang hak dan batil. Berbeza sekali dengan orang dulu-dulu belajar bersilat untuk mempertahankan kebenaran dan menegakkan keadilan tapi sekarang untuk mempertahankan akta zalim serta menzalimi orang yang tidak berdosa pula. Semoga mereka semuanya itu kembali bermuasabah, insaf dan bertaubat serta diberikan pertunjuk hidayah oleh Allah S.W.T.

Kita harap tidak berlakunya perkara yang tak diingini tetapi pejuang Islam pantang undur sekali melangkah ke medan juang tidak akan memandang ke belakang lagi. Kepulangan kami samada menang atau syahid sahaja dan matlamat tertinggi kami ialah mati syahid !!!.

Gelanggang sudah lama dibuka, kalau ada yang ingin menjual kami juga teringin sangat nak membelinya. Takbir !!!.