Generasi Parameswara

Mata pena lebih tajam daripada Pedang..............

Thursday, August 7, 2008

Saiful akan diliwat oleh ???

Saiful tidak diliwat - Dr Mohamed

Harakahdaily

KUALA LUMPUR, 7 Ogos (Hrkh) - Dalam akuan bersumpahnya yang bertarikh pada 1 Ogos lalu, Dr Mohamed Osman Abdul Hamid berkata, beliau tetap berpegang kepada hasil pemeriksaannya ke atas Mohd Saiful Bukhari Azlan.

Malaysiakini melaporkan,Dr Mohamed yang memeriksa Saiful beberapa jam sebelum dia (Saiful) membuat laporan polis, berkata beliau tetap berpegang dengan hasil pemeriksaannya itu.
Pada 28 Jun lalu, Saiful membuat pemeriksaan kesihatan di Hospital Pusrawi dan kemudiannya di Hospital Kuala Lumpur, sebelum membuat laporan polis, mendakwa dia diliwat oleh ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Di Pusrawi, Saiful diperiksa oleh Dr Mohamed. Dalam laporan perubatannya, yang dibocorkan kepada pihak media, doktor tersebut menyatakan beliau tidak menemui sebarang bukti berlaku liwat.

Dr Mohamed juga mendakwa beberapa perenggan dan perkataan telah ditambah kepada kenyataannya kepada polis berkaitan perkara sebut.
Sebelum ini, Hospital Pusrawi menyatakan bahawa Dr Mohamad tidak membuat sebarang pemeriksaan berkaitan liwat ke atas Saiful. - mks.


TG KUDIN

Memandangkan pihak Anwar telah mengemukakan hujah dan fakta bahawa Saiful tidak pernah diliwat manakala pihak hospital kerajaan juga mengemukakan fakta bahawa Saiful telah diliwat ini menimbulkan persoalan siapakah yang benar dalam hal ini.

Saya mencadangkan agar ianya adil kepada ke dua-dua belah pihak supaya secara bersama memeriksa Saiful sekali lagi samada beliau sudah diliwat atau belum.

Saya pasti kali ini Saiful pasti akan diliwat bagi mengiakan atau bagi mengadakan bukti bahawa tuduhan beliau itu adalah benar tapi tidak tahu siapa yang akan meliwatnya dan yang jelas sudah tentu bukan DSAI kerana Saiful kini dalam kawalan polis.

Saiful mungkin fikir setakat memfitnah DSAI sahaja tidaklah sampai membiarkan dirinya diliwat tetapi jika ditakdirkan jalan cerita ini menjadi sebahagian daripada kronologi kisah liwat 2 ini sungguhlah malang nasib mu wahai anak muda, barulah kau tahu kini siapa peliwat yang sebenar.